Sunday, February 15, 2009

ခ်စ္သူမ်ားေန႔အမွတ္တရ




ခ်စ္သူမ်ားေန႔အမွတ္တရလက္ေဆာင္အျဖစ္ ေမာင့္ဆီက Hand Make ေလးတစ္ခု
ကိုရခဲ႔ပါတယ္................

ကၽြန္မကေတာ့ေမာင့္ဆီကံေကာင္းေအာင္ျမင္ျခင္းေတြဒီခ်စ္သူမ်ားေန႔ေလးမွသည္ဘဝတာ
တေလွ်ာက္ရရွိေစလိုတဲ႔ဆႏၵေလးအျဖစ္နဲ႔ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ခ်ိဳးထားတဲ႔ကံေကာင္းၾကယ္
၉၉၉ခုကိုပုလင္းေလးနဲ႔စနစ္တက်ထည့္ျပီးကၽြန္မတို႔အခ်စ္သေကၤတျဖစ္တဲ႔ဖဲၾကိဳးျပာေလး
ခ်ည္ကာေပးခဲ့ပါတယ္.............

ရင္ထဲမွာရွိတဲ႔ခ်စ္ျခင္းအလင္းေရာင္ေတြနဲ႔ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ေမွာင္မိုက္ေနတဲ႔ကမၻာေလးကို
ပက္ျဖန္းလိုက္ျပီးေအးအတူပူအမွ် ခ်စ္ေတြခ်ည္ေႏွာင္လို႔ဘဝကိုလက္တြဲေရွ႔ဆက္ၾကဖို႔ဆႏၵျပဳ
လိုက္ရင္းမၾကာခင္အခ်ိန္ေလးမွာက်ေရာက္မယ့္ေမာင့္ေမြးေန႔ရက္ျမတ္ေလးကိုေမွ်ာ္လင့္ရင္ခုန္
ေနမိပါတယ္......................

ကၽြန္မလိုကိုယ္တိုင္ၾကယ္ေလးေတြခ်ိဳးျပီးခ်စ္သူကိုေပးခ်င္ၾကတယ္ဆိုရင္ျဖင့္ၾကယ္ခ်ိဳးနည္းေလး
ကိုမွ်ေဝေပးလိုက္ပါတယ္.........

ေအာက္ကဆလိုက္ရွိဳးေလးကိုၾကည့္ျပီးကိုယ့္ခ်စ္သူအတြက္ကံေကာင္းျခင္းလက္ေဆာင္အျဖစ္
ကံေကာင္းၾကယ္ေလးေတြဖန္တီးေပးနိုင္ပါေစလို႔ ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာဆုမြန္ေကာင္းေတာင္း
လိုက္ပါတယ္............

ဒီႏွစ္ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာကၽြန္မေဘးမွာေမာင္ရွိေနသလိုေမာင့္ေဘးမွာကၽြန္မရွိေနျပီေလ................

ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးေတာင့္တခဲ႔တဲ႔အလိုလားဆံုးဆႏၵေလးကအိပ္မက္အျဖစ္ကေနသက္ဝင္ရွင္သန္
ေနပါျပီ.........

ဒါဟာကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ့သစၥာျဖစ္သလို ခ်စ္သက္ေသေလးပါပဲ..................

ခ်စ္သူတိုင္း သစၥာရွိရွိနဲ႔ လက္တြဲေဖာ္ၾကင္သူျမတ္နိုးရသူကို ရိုးသားျဖဴစင္တဲ႔စိတ္ထားေလးနဲ႔
ေမတၱာထားၾကမယ္ဆိုရင္ျဖင့္ရင္တြင္းေတာင့္တတဲ႔ဆႏၵအားလံုးလက္ဝယ္ပိုင္ပိုင္ရရွိခံစားစံစား
နိုင္ၾကမယ္ဆိုတာကိုကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးကယံုၾကည္ထားပါတယ္.........

သူငယ္ခ်င္းအားလံုးလဲအထီးက်န္လြမ္းဆြတ္ေၾကကြဲေနရျခင္းေတြကေနအျမန္ဆံုးလြန္ေျမာက္
ၾကပါေစလို႔လဲကၽြန္မကဆႏၵျပဳပါတယ္.....................

ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ မဂၤလာအေပါင္းခေညာင္းၾကပါေစလို႔................







No comments: