Saturday, August 27, 2011

အြန္လိုင္း ခ်စ္သူ ခင္သူ ျမတ္ႏိုးသူ



ခ်စ္သူ
ကၽြန္မဘ၀မွာ သူငယ္ခ်င္းဆိုတာ အလြန္မွ အေရးပါသလို အခုခ်ိန္ထိလည္း ကၽြန္မ ဆံုစည္းခင္မင္ရသူေတြ အားလံုးဟာ ကၽြန္မအေပၚ ျဖဴစင္ရိုးသားၿပီး ခင္မင္ဖြယ္ေကာင္းသူေတြခ်ည္းျဖစ္ေနတာကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ကံေကာင္းျခင္း လက္ေဆာင္လို႔ ေျပာရင္မွားမယ္မထင္ပါဘူး။

ႏိုင္ငံရပ္ျခားမွာ ေနထိုင္ေနရတဲ့ ကၽြန္မအေနနဲ႔ အလုပ္ခ်ိန္ၿပီးလို႔ အိမ္ကိုတမ္းတရင္ အင္တာနက္သံုးရတာဟာ ဘ၀ရဲ႕အစိတ္အပိုင္းတခုျဖစ္လို႔ေနပါတယ္။ ဒီလိုအေနအထားမွာ အြန္လိုင္းမိတ္ေဆြေတြဟာ ငယ္ေပါင္းႀကီးေဖာ္ေတြလို အခ်ိန္တိုတုိအတြင္း ရင္းႏွီးေႏြးေထြးမႈရေစတာ အံ့ၾသစရာေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။
ကၽြန္မမွာလည္း အြန္လိုင္းကေန ခင္မင္သိကၽြမ္းခြင့္ရသူေတြ အနည္းအက်ဥ္းရိွပါတယ္။ အနည္းအက်ဥ္းဆိုတာမွ တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္ သံုးေယာက္လို႔ လက္ခ်ိဳးေရလို႔ရပါတယ္။

အြန္လိုင္းဆိုတဲ့အတိုင္း တံခါးမရွိ ဓားမရွိ ကိုယ့္သတင္း အခ်က္အလက္ေပါင္းမ်ားစြာကို တိတ္တဆိတ္ခိုးယူသံုးစြဲၿပီး အက်ိဳးယုတ္ေစမယ့္ နည္းလမ္းမ်ားစြာနဲ႔ ဒုကၡလွလွေပးႏိုင္တဲ့သူလား တကယ့္တကယ္ခင္မင္သင့္တဲ့ မိတ္ေဆြလားဆိုတာ ခြဲျခားႏိုင္စြမ္းရွိဖို႔ ခဲယဥ္းလွပါတယ္။ ဒီလိုအေနအထားမွာ ကိုယ္နဲ႔တႀကိမ္တခါမွ မျမင္မဆံုဖူးဘဲ လိုင္းေပၚသိ လိုင္းေပၚေျပာ လိုင္းေပၚခင္ဖို႔ဆိုတာ အလြန္မွ ခက္ခဲလွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေခတ္အလိုအရေကာ ကိုယ့္အေနအထားအရပါ ေ၀းေျမမွာ ဗမာစာ ဗမာစကားနဲ႔ ခင္မင္ခြင့္ရသူေတြကိုေတာ့ ငံ့လင့္မိတာအမွန္ပါပဲ။ ေခတ္လူငယ္ပီပီ အြန္လိုင္းမွာေတြ႕သမွ် မိတ္ဆက္သမွ် သူတိုင္းကိုေတာ့ ေပါက္ကရေလးဆယ္ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ရယ္ပြဲဖြဲ႕ရင္း မိတ္ဆက္တတ္ၾကတဲ့ ေခတ္အေၾကာင္း သိထားလို႔ပါပဲ။

ေနာက္ၿပီး အြန္လိုင္းေပၚမွာက အစစ္အမွန္ဆိုတာ အရွားသားေလ။ ေယာက္်ားရွိလ်က္နဲ႔ အပ်ိဳလို႔ေျပာလိုေျပာ၊ အသက္ေလးငါးေျခာက္ဆယ္အရြယ္က တကၠသိုလ္တက္ဖို႔ေစာင့္ေနတာပါလို႔ မိတ္ဆက္လိုမိတ္ဆက္တဲ့ အေနအထားမွာ အြန္လိုင္းက ဘယ္သူ႔ကိုမဆို ယဥ္ေက်းပ်ဴငွာေနဖို႔ဆိုတာ လြယ္လွတဲ့ကိစၥမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ကၽြန္မမွာ အြန္လိုင္းေပၚက ခင္မင္ရတဲ့ မိတ္ေဆြေတြ အလြန္မွနည္းပါးပါတယ္။

ကၽြန္မ အြန္လိုင္းေပၚကေန ပထမဆံုး ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့သူက ကၽြန္မရဲ႕ခင္ပြန္းျဖစ္လာမယ့္ ခ်စ္သူကိုပါ။ ကၽြန္မဟာ သူနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အခ်က္အလက္အတိအက်ကို ကၽြန္မလက္လွမ္းမီရာ မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းေတြကေန တဆင့္ စံုစမ္းရယူခဲ့ၿပီး ေသခ်ာစိစစ္ၿပီးမွ သူ႔ကို ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့မိတ္ေဆြအျဖစ္ လက္ခံခင္မင္ခဲ့တာပါ။ ဒီလိုလုပ္ရတာလည္း ကၽြန္မအေနနဲ႔ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အျပင္ သိကၡာတရားကို တန္ဖိုးထားသူမို႔ပါ။ ေနာက္ၿပီး သူနဲ႔ကၽြန္မဆံုေတြ႕ခ်ိန္မွာ ကၽြန္မေရာ သူပါ ျမန္မာျပည္ရဲ႕တေနရာစီမွာမို႔ တေယာက္အေၾကာင္းတေယာက္ စံုစမ္းရတာ ပိုၿပီးျမန္ဆန္လြယ္ကူခဲ့တယ္ေလ။ သူနဲ႔ကၽြန္မဟာ အြန္လိုင္းမိတ္ေဆြအျဖစ္ကေန တေယာက္နဲ႔တေယာက္ခင္မင္ရင္း ဖုန္းနံပါတ္ေတာင္း ဖုန္းနဲ႕ သူ႔အေၾကာင္းကိုယ့္ေျပာ ကိုယ့္အေၾကာင္းသူ႔ေျပာနဲ႔ ရင္းႏွီးလာရာကေန ေနာက္ေတာ့ သူကိုယ္တိုင္ အျပင္မွာ ကၽြန္မကို လာေရာက္ေတြ႕ဆံုစကားေျပာၾကရင္းနဲ႔မွ ရည္ငံသြားၿပီး လက္တြဲမိတဲ့အထိ ျဖစ္သြားတာမို႔ အြန္လိုင္းနဖူးစာဆိုရင္ပိုမွန္ပါမယ္။


ခင္သူ
ဒီလိုနဲ႔ တစံုတရာေသာအေၾကာင္းေၾကာင့္ ကၽြန္မနဲ႕ေ၀းရာကို တိတ္တဆိတ္ထြက္သြားတဲ့ ကၽြန္မခ်စ္သူရဲ႕ ေမြးေန႔မွာ လက္ေဆာင္အျဖစ္နဲ႔ သီခ်င္းေလးတစ္ပုဒ္ကို အြန္လိုင္းကတဆင့္ သတင္းဌာန တစ္ခုရဲ႕ ေ၀ဟင္ယံက သီခ်င္းသံ ဆိုတဲ့ ေရဒီယိုအစီအစဥ္ေလးကေန ဆက္သြယ္ေတာင္း ဆိုေပးဖို႔ရာ စိတ္ကူးေလးရမိတဲ့အခါ အဲဒီသီခ်င္းေတာင္းက႑ကို အီးေမးလ္နဲ႔ဆက္သြယ္ၿပီး သီခ်င္းေတာင္းခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မဟာ ျမန္မာျပည္ထဲက ကၽြန္မတာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနတဲ့ အလုပ္ဌာနတခုမွာပါ။ သိပ္မၾကာ ခင္မွာ အဲဒီအစီစဥ္ကိုတာ၀န္ယူထားသူက ကၽြန္မဆီ ဖုန္းဆက္သြယ္လာပါတယ္။ အလုပ္ခ်ိန္တြင္းဖုန္းလာေတာ့ ဖုန္းကိုထူးလိုက္မိတဲ့အခ်ိန္မွာ သာယာခ်ိဳလြင္တဲ့ အသံၾကည္ၾကည္ခ်ိဳခ်ိဳေလးကို အမွတ္မထင္ၾကားလိုက္ ရပါတယ္။ သူမေျပာသံေတြက တည္ၿငိမ္ရင့္က်က္တဲ့အသြင္ေဆာင္ ေနေပမယ့္ ခင္မင္ႏွစ္လိုမႈ အျပည့္ပါ၀င္ေနတာကို သတိထားလိုက္မိပါတယ္။ သူမက ကၽြန္မသီခ်င္းေတာင္းတဲ့အေပၚ ဘာေၾကာင့္ေတာင္းဆိုတာပါဆိုတာေလးကို အသံသြင္းရယူၿပီး ထုတ္လႊင့္ေပးခ်င္လို႔ပါဆိုတဲ့ အေၾကာင္း ေျပာၾကားလာေတာ့ ကၽြန္မတို႔အဆင္ေျပမယ့္ အခ်ိန္ေလးကို ညွိၿပီး ဖုန္းခ်သြားပါတယ္။ အဲဒီတခဏ အတြင္းမွာ သူမကို ကၽြန္မ ခင္မင္မိသြားပါၿပီ။ သူမရဲ႕ အသံခ်ိဳခ်ဳိေလးဟာ တဖက္သားကို ရင္းႏွီးစဖြယ္ ဖမ္းစားႏိုင္ပါတယ္။
ကၽြန္မတို႔ သီခ်င္းေတာင္းအစီအစဥ္အတြက္ ဆက္သြယ္မိၾကရင္း သူမနဲ႔ကၽြန္မ တေယာက္အေၾကာင္း တေယာက္အျပန္အလွန္မိတ္ဆက္ရင္း ခင္မင္သြားၾကပါတယ္။ သူမဟာ ကၽြန္မကို ညီမသဖြယ္ခင္မင္ေၾကာင္း ကၽြန္မရင္ထဲက သိေနႏွင့္ပါတယ္။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း ခ်စ္သူကို လြမ္းစိတ္နဲ႔ ခံစားေနရတာကတေၾကာင္း သူမဟာ ကၽြန္မခ်စ္သူနဲ႔ လက္လွမ္းမီရာ ေဒသကို ေရာက္ေနတယ္ဆိုတာကို သိရတာကတေၾကာင္း ခ်စ္သူနဲ႔ကၽြန္မ အြန္လိုင္းကေန အဆက္သြယ္ျပတ္ေနတာ တစ္ပတ္ေက်ာ္ၿပီမို႔ ေဆာက္တည္ရာ မရျဖစ္ေနတာ တေၾကာင္းတို႔နဲ႔ ကၽြန္မဟာ အရဲစြန္႔ၿပီး သူမကို အကူအညီေတာင္းမိခဲ့ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ ကၽြန္မခ်စ္သူဆီ ဖုန္းဆက္ၿပီး စကားတစ္ခြန္းေလာက္ေျပာေပးဖို႔ အကူအညီေတာင္းမိတာပါ။ စကားေလးကေတာ့ ကၽြန္မဆီ အီးေမးလ္ဆက္သြယ္ဖို႔ပါပဲ။ သူမဟာ တခဏေလးအတြင္းမွာပဲ ကၽြန္မခ်စ္သူဆီကို ဖုန္းဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မလိုခ်င္တဲ့ ခ်စ္သူနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ သတင္းစကားလည္း သူမဆီကတဆင့္ သိရွိခြင့္ရခဲ့ပါ တယ္။ ေက်းဇူးတင္မိတာေတာ့ အတိုင္းမသိပါပဲ။ သူမက ကၽြန္မကို နားလည္ေပးသလို ကၽြန္မကိုလည္း အ ခ်ိန္ေပးကူညီခဲ့တာမို႔ သူမကို တေန႔တခ်ိန္မွာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႕ဆံုၿပီး ကၽြန္မလက္ရာ ထမင္း၀ိုင္းေလးနဲ႔ တည္ခင္းဖို႔ ကိုလည္း အဲဒီအခ်ိန္ကတည္းက ကၽြန္မစိတ္ကူးထားခဲ့တာပါ။
အခ်ိန္ေတြတျဖည္းျဖည္းကုန္လြန္ခဲ့တဲ့ေနာက္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္လည္း ခ်စ္သူနဲ႔လက္တြဲျဖစ္ သြားၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ အၾကာမွာ သူမနဲ႔ကၽြန္မတို႔ ဆံုစည္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ သူမေရာက္လာေတာ့ သႀကၤန္ကာလနဲ႔ ႀကံဳႀကိဳက္ပါတယ္။ သူမကလည္း အလုပ္တဖက္နဲ႔မို႔ ကၽြန္မတို႔ သူမ မျပန္ခင္တရက္ ဆံုေတြ႕ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ သူမဟာ ကၽြန္မကို တရင္းတႏွီးဖက္လွဲတကင္း ႏႈတ္ဆက္တဲ့အျပင္ ကၽြန္မတည္ခင္းတဲ့ ညေနစာကိုလည္း အားရပါးရသံုးေဆာင္ သြားခဲ့သလို ကၽြန္မကိုလည္း ညီမေလးသဖြယ္ ဆက္ဆံခဲ့ပါတယ္။ သူမနဲ႔ကၽြန္မ အျပန္အလွန္ လက္ေဆာင္ ဖလွယ္ရင္း ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ တခဏတာ ဆံုစည္းမႈေလးဟာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးဖြယ္ ကုန္ဆံုးခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္မလက္ရာ မရမ္းျပားေထာင္းေလးကိုလည္း သူမအျပန္မွာ လက္ေဆာင္အျဖစ္ထည့္ေပးႏိုင္ခဲ့တာကို ကၽြန္မ၀မ္းသာေနခ့ဲရတာပါ။

ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မကို ခံစားနားလည္ေပးခဲ့တဲ့အျပင္ အေ၀းေရာက္ခ်စ္သူဆီက သတင္းစကားကို ကူညီရယူေပးခဲ့တဲ့ သူမရဲ႕ စိတ္ထားေလးဟာ ကၽြန္မအတြက္ တန္ဖိုးထိုက္တဲ့ ခ်ိဳၿမိန္မႈတခုပါပဲ။ ဒါဟာ အြန္လိုင္းေပၚကေန ကၽြန္မရရွိပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရခဲ့တဲ့ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ရာ အသံခ်ိဳခ်ိဳေလးပါ။ ဒီလို ျမတ္ႏိုးဖြယ္ေကာင္းတဲ့ သူမအတြက္ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္စီမံခ်က္ျပဳတ္ထားတဲ့ စားေသာက္ဖြယ္ရာေတြနဲ႔ တည္ခင္းခြင့္ရတာကို ၾကည္ႏူးမိပါတယ္။

အခုခ်ိန္ထိ သူမဟာ ကၽြန္မနဲ႔ ခင္မင္ဆဲ ခ်စ္ခင္ရေသာ အစ္မအရင္းသဖြယ္ပါပဲ။ အခုဆိုရင္ သူမနဲ႔ သိကၽြမ္းခဲ့တာ သံုးႏွစ္ျပည့္ၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔အထိ သူမရဲ႕ ခ်ိဳၾကည္တဲ့အသံ ႏွစ္လိုဖြယ္အၿပဳံးေတြနဲ႔ သြက္လက္တဲ့ဟန္ကေေတာ့ ခ်စ္ဖြယ္ေကာင္းစြာ တီဗြီဖန္သားျပင္ေပၚကတဆင့္ ေလလႈိင္းကတဆင့္ ပရိသတ္ေတြဆီ ၀ဲပ်ံေနတုန္းပါပဲ။ ခ်စ္သူေတြအတြက္လည္း သူမရဲ႕ ေ၀ဟင္ယံက သီခ်င္းသံအစီစဥ္ေလးကလည္း ေလလႈိင္းေတြၾကားမွာ ခံစားခြင့္ေပးေနဆဲပါ။




ျမတ္ႏိုးသူ
အြန္လိုင္းမိတ္ေဆြေတြထဲက ကၽြန္မအေပၚ ရင္းႏွီးခင္မင္ၿပီး ရင္ဖြင့္တိုင္ပင္ေဖာ္ စကားေျပာေဖာ္ ေနာက္တေယာက္ကေတာ့ ဘေလာ့ဂါမမတစ္ေယာက္ပါ။ သူမနဲ႔ကၽြန္မ စတင္ခင္မင္ခြင့္ရ တာက သူမရဲ႕ ဘေလာ့ေၾကာင့္ပါ။ စာအေရးအသားေကာင္းတဲ့ တင္ဆက္ပံုထူးျခားၿပီး ပရိသတ္ အေပၚေစတနာပါတဲ့ သူမရဲ႕ဘေလာ့ကို ကၽြန္မ အစဥ္လည္ပတ္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ က သူမကို ခင္မင္ခ်င္တာနဲ႔ စတင္မိတ္ဆက္ၿပီး ခင္မင္ခြင့္ေတာင္းခဲ့တာပါ။ သူမကိုယ္တိုင္လည္း ကၽြန္မကို လိုလိုလားလားခင္မင္ခဲ့တာမို႔ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ အခ်ိန္တိုအတြင္းမွာပဲ ခင္မင္သြားၾကပါတယ္။
ေ၀းေျမမွာ အသိအကၽြမ္းနည္းပါးတဲ့ ကၽြန္မအတြက္ သူမဟာ တိုးတိုးေဖာ္အျဖစ္ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြအျဖစ္ ခ်စ္ခင္ရသူတေယာက္ပါ။ ကၽြန္မစိတ္က်ဥ္းၾကပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ သူမက ကၽြန္မ အတြက္ ႏွစ္သိမ့္အားေပးႏိုင္တဲ့သူ တေယာက္အျဖစ္ ရပ္တည္ေနတာပါ။ သူမ နဲ႔ ကၽြန္မ ခင္မင္ခ်ိန္ဟာ အခုဆိုရင္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ ႏွစ္ႏွစ္နီးပါးကို ေရာက္လာပါၿပီ။ အခုခ်ိန္ထိ သူမဟာ ကၽြန္မကို ခင္မင္စြာ နဲ႔ ေႏြးေထြးေနတုန္းပါပဲ။ သူမရဲ႕ အားေပးစကားေတြ ႏွစ္သိမ့္ေပးမႈေတြနဲ႔ ကၽြန္မဟာ အင္အားတစံုတရာ ရခဲ့သလို သူမအတြက္လည္း ခင္မင္ဖြယ္မိတ္ေဆြတေယာက္အျဖစ္ ကၽြန္မရပ္တည္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားေနတာ ပါပဲ။

တခါတေလ သူမနဲ႔ အဆက္သြယ္ျပတ္သြားတဲ့အခါတိုင္းမွာ သူမကို သတိတရရွိေနတတ္သလို ကၽြန္မတစံုတရာ ခံစားေနရတဲ့အခါမွာလည္း သူမကို သတိတရနဲ႔ ရင္ဖြင့္ခ်င္စိတ္ေတြ ျဖစ္လာတတ္တာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မဟာ အြန္လိုင္းေပၚတက္မိတ့ဲအခါတိုင္းမွာ အဦးဆံုးႏႈတ္ဆက္ဖို႔ ရွာမိတာကေတာ့ သူမကိုပါပဲ။ သူမရဲ႕ ဘေလာ့ေလးဟာ ပရိသတ္ခိုင္မာစြာရွိေနသလို ပရိသတ္ေတြအတြက္ အသိခြန္အားေတြ ရသမ်ိဳးစံု နဲ႔ ေ၀ငွေပးေနသူမို႔ သူမကို ကၽြန္မ ေလးစားမိပါတယ္။ ကိုယ့္ဘ၀အတြက္ ရုန္းကန္ေနရင္း အားလပ္တဲ့အခ်ိန္ ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ့္ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္အခ်ိန္ထဲက တခ်ိဳ႕ကို အမ်ားအတြက္ တစံုတရာေပးစြမ္းႏိုင္ဖို႔ အားထုတ္ေနတဲ့သူအျဖစ္ သူမကိုျမင္မိပါတယ္။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ စိတ္ႏွလံုးေကာင္းရွိတဲ့ အမ်ားကို ကူညီစာနာနားလည္ေပးတဲ့ ေကာင္းေသာအျမင္ ေကာင္းေသာအႀကံေတြနဲ႔ အမ်ားအက်ိဳးကို ကူညီေစာင္မ သူေတြကိုသာ ကၽြန္မက မိတ္ေဆြအျဖစ္ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရထားတာကေတာ့ ကၽြန္မကံေကာင္းျခင္းေတြထဲက တစ္ခုပါပဲ။
အျခားအျခားေသာ ကၽြန္မနဲ႔ အျပင္မွာဆံုစည္းျခင္းမရွိေသးဘဲ အြန္လိုင္းကသာ ခင္မင္ရင္းႏွီးကာ အျပန္အလွန္ ကူညီနားလည္ရင္း ခင္မင္ေနၾကတဲ့ ခ်စ္ေသာ ခင္ေသာ ခ်စ္မမထားနဲ႔ ခ်စ္ညီမေလး တို႔ကိုလည္း ထာ၀ရ ခင္မင္ရင္းႏွီးလိုပါေသးတယ္။ ကၽြန္မကိုခ်စ္ေသာ ကၽြန္မက ခ်စ္ေသာ ခင္မင္ရသူအားလံုး ေအာင္ျမင္ ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေျမ့ပါေစေၾကာင္း ဆုမြန္ေတာင္းရင္း….

အြန္လိုင္းသံုးျခင္း ေလးႏွစ္ျပည့္ အမွတ္တရ





3 comments:

ေခ်ာ(အစိမ္းေရာင္လြင္ျပင္) said...

ခ်စ္သူနဲ႔ သက္ထက္ဆံုး ခ်စ္ခင္ၾကင္နာ ျမတ္ႏိုးစြာနဲ႔ လက္တြဲေပါင္းဖက္ႏိုင္ပါေစ

ခင္သူနဲ႔ ဘဝတစ္သက္တာ နားလည္စာနာမႈမ်ား၊ ေႏြးေထြးမႈမ်ားနဲ႔ ခင္မင္ျခင္း ထာဝရတည္တံ႔ပါေစ

ျမတ္ႏိုးသူနဲ႔ အျမဲအစဥ္ ခ်စ္ခင္ယံုၾကည္ျခင္းမ်ားေဝမွ်ခံစားျခင္းမ်ားနဲ႔ အျမဲအစဥ္ခင္မင္ခ်စ္ျခင္းရွိပါေစ။

Htike said...

စာေလးေတြက အရမ္းမုိက္ပါတယ္
အားေပးေနပါမယ္ေနာ္...

Unknown said...

ၾကိဳက္သြားျပီးဗ်ာ!!
စာသားကိုေျပာတာေေနာ္!