Saturday, March 16, 2013

အခ်စ္ ညီမွ်ျခင္း အခ်စ္ (၃)

မင္းကို ကိုယ္ခ်စ္တယ္လို႔ တခါမွမေျပာခဲ့ဘူးေနာ္... လို႔ ေမာင္က ကၽြန္မကို ဘယ္တုန္းကမွ မေျပာခဲ့ဖူးသလို .... ကၽြန္မ ေမာင့္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ တခါမွမေျပာခဲ့ဘူး ... လို႔လည္း ကၽြန္မက တခါမွ်မေျပာခဲ့ဖူးဘူး။ ဒီလိုပဲ မင္းကို ကိုယ္လိုအပ္ခဲ့တာမဟုတ္ဘူး မင္းလိုအပ္ေနမွန္းသိလို႔ ကိုယ္က အလုိက္တသိလိုက္ေလ်ာေပးခဲ့တာလို႔ ေမာင္က ကၽြန္မကို စသလိုေနာက္သလိုေတာင္ မေျပာခဲ့ဘူးသလို.... ကၽြန္မက ေမာင္အရမ္းခ်စ္မွန္းသိေနလို႔ သနားလို႔ျပန္ခ်စ္ခဲ့တာ ဆိုၿပီးလည္း မေျပာခဲ့ဖူးဘူး.... ေသခ်ာတယ္ .... အဲဒီလိုစကားမ်ိဳးေတြ တေယာက္ေယာက္ဆီက ထြက္က်လာတဲ့အခါ ... က်န္တေယာက္က လြမ္းက်န္ရစ္ခဲ့မွာမဟုတ္သလို ေက်ာခိုင္းသြားတဲ့တေယာက္ရဲ႕ေက်ာကို အငမ္းမရ လွမ္းဆြဲေနမွာလည္းမဟုတ္ဘူး.... ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ညီမွ်ျခင္းရဲ႕တဖက္တခ်က္မွာ ညီမွ်မႈေတြပဲရွိေနလို႔ပါ....

No comments: