Monday, October 20, 2008

အနာဂတ္အင္အား မွီတည္ရာ လက္တြဲေဖာ္ အား

စိတ္ကူး အေတြး အိပ္မက္ ေတြကို စိုးမိုး လက္ေတြ႔ဘဝကို ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ေပးထားတဲ့
ကၽြန္မတစ္သက္ စြဲလန္းတပ္မက္ စံုဖက္တဲ့ ခ်စ္သူ ေမာင္ ကို ေဘးနားထားျပီး
က်င္းပခဲ့တဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ ရက္ ၁၀လ ၁၀ နာရီခြဲ (၂၀၀၈) ေန့စြဲေလးကို အမွတ္တရ မွတ္တမ္းတင္လိုက္ပါတယ္။
အေတြးနဲ့အေရးကိုက္ေအာင္ ေဖာ္က်ဴးခြင့္ေပးတဲ့အေနနဲ့ ကၽြန္မရင္ထဲက အပိုင္းအစတခ်ိဳ႔နဲ့အတူ နစ္ဝင္ေနတဲ့ ဆူးေလးတစ္ေခ်ာင္းကို
ဖြင့္ဟေျပာျပပါရေစေနာ္။
၂၀၀၇ ခုႏွစ္ ၁၀ ရက္ ၁၀လ ၁၀ နာရီခြဲ အခ်ိန္က ကၽြန္မအတြက္ေမြးေန႔ဆုေတာင္းကို အခ်ိန္အတိအက်နဲ့ ဆုေျခြေပးတဲ့ သူ၊ ဆံုေတြ႔
ဆံုစည္းျဖစ္ခဲ့ပံုကလည္း ကၽြန္မေမြးရက္စြဲျဖစ္တဲ့ ၁၀ရက္ေန႔ တစ္ရက္မွာေပါ့။
ည ၁၀နာရီ အခ်ိန္ေရာက္တိုင္း ပံုမွန္ ခြန္းဆက္သံေလးကို ဆံုေတြ႔တဲ့ရက္စြဲေလးမွသည္ ပံုမွန္ ေသာတဆင္ခဲ့ရတယ္။
ၾကည္ႏူးမႈအျပည့္နဲ့လည္း အိပ္မက္ေတြဖလွယ္ခဲ့ ဂီတသံစဥ္ေတြအေပၚ အခ်စ္စာသားလွလွေလးေတြနဲ႔ တန္ဆာဆင္ခဲ့ၾကတယ္။
ဒါက ကၽြန္မရင္ထဲက အပိုင္းအစတခ်ိဳ႔.............။
ေမြးေန႔ရက္ေလးမေရာက္ခင္တစ္ရက္အလိုမွာ သူကိုယ္တိုင္ဖန္တီးပံုေဖာ္ထားတဲ့ အႏုပညာအမွတ္တရလက္ေဆာင္ေလးကို
ကၽြန္မၾကိဳက္တဲ့ မုန္႔ေတြနဲ့အတူ သီတင္းကၽြတ္လျပည့္ညမွာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ကို ပူေဇာ္ဖို့အတြက္ဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္နဲ့ ဂီတၾကိဳက္တဲ့
ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးအတြက္ အမွတ္တရ ဒရမ္ပံု မီးသီးတြဲေလးကိုပါ တင္ဆက္ပို့သေပးခဲ့တယ္။
ေမြးေန႔အခ်ိန္အခါသမယမွာလဲ တည္ျငိမ္ေလးနက္တဲ့ ေမြးေန႔ဆုမြန္ေကာင္းကို မၾကားဖူးေသးတဲ့ စကားလံုးမ်ားစြာနဲ့ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ
ဆုေျခြေပးခဲ့တယ္။
အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကၽြန္မရင္ထဲ သိမ္ေမြ႔လြန္းတဲ့ ဆူးေလးတစ္ေခ်ာင္း ထာဝရအတြက္ တဒဂၤအတြင္းစူးဝင္သြားခဲ့တယ္။ ႏႈတ္ယူလို႔မရေအာင္
ခိုင္မာတဲ့ကၽြန္မရဲ့ေမတၱာတရားေတြက စုပ္ယူသိမ္းဆည္းေပးထားတယ္။
အဲေန႔ရက္မွာ ကၽြန္မအတိုင္းမသိ တုန္လႈပ္ၾကည္ႏူးခဲ့ရပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ကေပါ့။ သူ ကၽြန္မကို ေမြးေန႔ရက္ျမတ္တစ္ေန႔လံုး
ေဘးနားမွာ အတူရွိေနတယ္လို႔ ခံစားေပးဖို႔လဲ ေမြးေန႔ဆုေတာင္းအျပီးမွာ တဖြဖြတိုးလွ်ိဳးပန္ၾကားေသးတယ္။
ေမ႔မရတဲ့ေမြးေန႔ရက္စြဲေလးတစ္ခုပါပဲ။ ကၽြန္မကေတာ့ ေနာင္ေမြးေန႔ရက္ျမတ္တိုင္းကို သူနဲ့အတူျဖတ္သန္းႏိုင္ဖို႔သာ တသသ ဆုေတာင္း
ေတာင့္တေနမိတယ္။
ဒီလိုနဲ့ေပါ့။ ကၽြန္မရဲ့ေမြးေန႔ရက္ျမတ္ေလးထပ္မံက်ေရာက္ဖို႔ တစ္လအလိုမွာ သူ႔ရင္ခြင္အနား ေမွးစက္ေပ်ာ္ရႊင္ခြင့္ရခဲ့တယ္။ အိပ္မက္စိတ္ကူး အားလံုးကို လက္ေတြ႔ဘဝထဲ သူေကာ ကၽြန္မပါ ဆြဲသြင္း ကခုန္ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။
ေမြးေန႔မေရာက္ခင္ညပိုင္းေလးမွာ သူ အလုပ္ေတြမ်ားခဲ့တယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မကို ေမြးေန႔အခ်ိန္မွာ ဆုေတာင္းေပးမယ့္သူ႔ရဲ့
ေတာင္းဆုစကားသံကိုေမွ်ာ္လင့္ရင္ခုန္ေနတာေပါ့။ စိတ္ကူးထဲမွာလဲ ကၽြန္မေမြးေန႔အတြက္ သူ႔ကို အထူးတလည္ေက်းဇူးမွတ္တမ္းတင္ျပ
ဖို႔ စိတ္ကူးထားျပီးသားပါ။
သူ႔အလုပ္ေတြက မနက္မိုးလင္းအားၾကီးေလာက္မွ ျပီးသြားတဲ့အတြက္ ခဏတေမွးေမွးမယ့္အေၾကာင္းေျပာျပီး ေမွးစက္သြားေလရဲ့။
သူအရမ္းပင္ပန္းေနတာကို ခံစားေပးမိတာမို႔ စိတ္လြတ္လက္လြတ္အိပ္ေနတဲ့သူ႔ကို တစ္ခ်က္ေငးၾကည့္ေနယင္း ကၽြန္မရဲ့ေမြးေန့အခ်ိန္
ေလးကို တစ္ေယာက္တည္းတိတ္တဆိတ္ျဖတ္သန္းလိုက္တယ္ေလ။
မနက္မိုးလင္းကတည္းက ဆုေတာင္းေပးၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကိုရည္ရြယ္ျပီး ပို့စ္တစ္ခုမွတ္မွတ္ရရေတာ့တင္လိုက္မိပါရဲ့။
ကၽြန္မေမြးေန႔မွာလွဴဒါန္းဖို႔အတြက္ ေမြးေန႔မတိုင္ခင္တစ္ရက္အလိုမွာ ပန္းဝါဝါတစ္စည္း၊ ပန္းသီး၊ ကိတ္မုန႔္ တို႔ကို သူကိုတိုင္ဖန္တီးေပး
ခဲ့တာပါ။
အဲဒီေန႔က ကၽြန္မအတြက္ ေမြးေန႔အလွဴကို ျမတ္စြာဘုရားမွာ အတူယွဥ္တြဲ ကပ္လွဴေနခ်ိန္ေလးမွာ အတိုင္းမသိပီတိျဖစ္မိပါတယ္။
သူအိပ္ေပ်ာ္သြားတဲ့ တခဏမွာ ကၽြန္မရဲ့ ေမြးေန႔အလွဴကို အခုလိုမွတ္တမ္းတင္ထားပါတယ္။



သူႏိုးလာတဲ့အခါ ကၽြန္မတို့ႏွစ္ေယာက္တည္း ပါတီပြဲေလးကို အျပင္ထြက္ေလွ်ာက္လည္ယင္း က်င္းပခဲ့တယ္ေပါ့။ သူကေမြးေန႔
လက္ေဆာင္အျဖစ္ ကၽြန္မအတြက္ နံ့သာေရာင္ဖဲၾကိဳးလည္စည္းေလးပါတဲ့ လက္ေဖာင့္အတြန့္ခ်ည္အကၤ်ီေလးတစ္ထည္၊ ၾကိဳးသိုင္း
သားေရၾကိဳးတြန္႔ရႈ႔ံထားတဲ့ အျဖဴခံအျပာကန့္လန့္စင္းေဘာင္းဘီေလးတစ္ထည္ကို ခ်ီးျမွင့္ခဲ့တယ္ေလ။
ဟိုဟိုဒီဒီစပ္စုလိုက္တဲ့ကၽြန္မက လက္ညႈိးထိုးလိုက္မိတဲ့ နံသာခံ အမည္းဒီဇိုင္းကြက္ေခါင္းစြပ္အေႏြးအကၤ်ီေလးကို ထပ္ျပီးဝယ္ေပးျပန္
တယ္။
ကၽြန္မအရမ္းၾကည္ႏူးတယ္။ ခ်စ္ရတဲ့ သူ႔ကိုလဲ စာသားလွလွေလးေတြနဲ့ တသီးတသန့္မွတ္တမ္းတင္ခ်င္တယ္။ စာေတြစီေနမိတယ္။
အိုး ............ ဒါေပမယ့္ေခါင္းက အသံုးမက်ေတာ့ဘူး။ သူ႔ရဲ့ခ်စ္ျခင္းအယုအယေအာက္မွာ ျပဝပ္ေနျပီ။ အလုပ္မလုပ္ေတာ့ဘူးေလ။
ခ်စ္ျခင္းတရားနဲ့ပတ္သက္တဲ့ အာရုံခံစားမႈတစ္ခုသာႏိုးႏိုးၾကားၾကားရွိေနတယ္။
အဲဒီေန႔က သာယာေအးခ်မ္းတဲ့ေန႔ေလးေပါ့။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ဦးအနာဂါတ္လည္း ေအးခ်မ္းသြားျပီလို႔သတ္မွတ္ယံုၾကည္ထားလိုက္တယ္။
သူဖန္တီးေပးတဲ့ ကၽြန္မေမြးေန႔အတြက္ သူ႔ရဲ့အႏုပညာလက္ေဆာင္ေလးကို ကၽြန္မခံစားရရွိလိုက္တဲ့အခါမွာေတာ့ အတိုင္းမသိေပ်ာ္ရႊင္
ေနမိတာေပါ့။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အသိမေပးပဲ တိတ္တိတ္ကေလးခံစားေနလိုက္တာ ဒီေန႔အထိပါပဲ။
သိုသိပ္ေပ်ာ္ဝင္မိေနတဲ့ကၽြန္မရဲ့ ေႏွာင့္ေႏွးမႈေတြအတြက္ သူ မခ်ိမဆန့္ ခံစားရဖို႔မရည္ရြယ္ခဲ့ပါဘူး။
သူနဲ့ပတ္သက္တဲ့ စာစုေလးေတြကို ကၽြန္မလက္လြတ္စပယ္မဖန္တီးတတ္ပါဘူး။ ထို့အတူပဲ စ်ာန္မဝင္တဲ့အခါတိုင္းမွာလည္း ေႏွာင့္ေႏွးမႈ
ကိုလ်စ္လ်ဴရႈျပီး ေနတတ္တယ္။ ျပင္းျပတဲ့ရသစကားလံုးေတြပြင့္အန္က်လာတတ္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ သူ႔အတြက္ ရသလွလွစာစုေလးေတြ
နဲ့ ဂုဏ္ျပဳေပးခ်င္တဲ့ဆႏၵက ကၽြန္မရင္ထဲ ဗရဗြပါ။

သူသိျပီးနားလည္နိုင္ပါေစ။
သူ ဆိုတာ ကေတာ့ ကၽြန္မရဲ့ အနာဂါတ္အင္အား မွွီတည္ရာ လက္တြဲေဖာ္ ကၽြန္မကိုခ်စ္တဲ့ ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ ေမာင္ ျဖစ္ပါတယ္။
၁၀ဂဏန္းအတြက္ အရူးအမူးစြဲလန္းတတ္တဲ့ကၽြန္မရဲ့ ကံၾကမၼာပိုင္စိုးသူ အတြက္ ....................
ေမာင္ရဲ့ ေစတနာေမတၱာအားလံုးနဲ့ထပ္တူ ေမာင့္ခ်စ္ျခင္းတရားေအာက္ ကၽြန္မ ပြင့္လင္းစြာေပ်ာ္ဝင္ခြင့္ရခ်င္ပါတယ္ေမာင္။



3 comments:

Younggun said...

ေနရင္းထုိင္ရင္း တစ္ဆယ္ဂဏန္းက ဘယ္ကပါလာတာတုန္းဗ်ာ။ ကံတရားလွည္းဘီးလို႔ေခၚတဲ့ ဒီဂဏန္းက အတက္အက်မ်ိဳးစံုကို ဖန္တီးတတ္သလို ႀကိဳးစားမႈ အသီးအပြင့္ကိုလည္း ေဖာ္ေဆာင္ထားတာမုိ႔ ကံေကာင္းေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြပဲ ရရွိပါေစဗ်ာ။ မလာတာၾကာလို႔ လာဖတ္သြားပါတယ္။ စာဖတ္သူအတြက္ သုတမေပးႏုိင္ေသးေပမယ့္ ရသတစ္စံုတစ္ရာကိုေတာ့ ရရွိေစခဲ့ပါတယ္။ ေက်းဇူးပါ။

Welcome said...

သယ္ခ်င္း
ဆထက္ထမ္းပုိးေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစလုိ႔ ..... ဆႏၵျပဳလုိက္ပါတယ္
ခင္မင္လ်က္
http://winzaw-mdy.blogspot.com

Anonymous said...

အနာဂတ္ လို႕ေရးတာကမွန္တယ္။